چ بگویم از آن شکافی ک ایجاد شد و تو آمدی، چ بگویم از آن شکافی ک ایجاد کردند و تو
رفتی...
ی روز خانه کعبه شکافته شد، روزی دگر پیشانی نورانی ات...
مولای من
در کعبه آمدی و در مسجد رفتی
آن موقع ک خیلی ها خواب بودند
سحری ات را به یتیمان داده بودی
روزگاری تو بودی و ظلمت و سردی شب و یتیم نوازی
روزی دگر ک تو نبودی جواب یتیم نوازی ات را دادند
عده ای ظالم بودند و گرمی و روشنایی ظهر" عاشورا" ...
تو در نماز بودی و سجده
چ حالی داشت آخرین سجده ات که ب خدا پیوستی..
بشکافت فرقت را
آنکس ک برای همان نماز بیدارش کرده بودی
تو می دانستی
ولی.....!
چون توان مقابله رودر رو با تو را نداشتند
این چنین در حال سجده شهیدت کردند.
در حال سجده شهید شدن توفیقی چون تولد در خانه خدا می خواهد
ک فقط نصیب تو شد..
قدر این قدر باید بدانیم
چون
ابتدا قرآن کامل شد
سپس تو رفتی...
.. تو رفتی و قرآن جای تو آمد..
چ آدمهایی ک تو را نشناختند
و چ آدمهایی ک تو را نخواهند شناخت
..و من..
تو ک نباشی
همه سیلی خورده ایم
..
جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....
ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110