خاکی تر از خاک کف، پای غریبه ها میشم
هرجا هواش بوی تو داد، من از هواش جدا میشم
هر جا ازت نشونه بود، از خدا می خوام کور بشم
سادگیمو میدم ب باد، دیگه می خوام مغرور بشم
چتر دلو می شکنم، ب آسمون میگم ببار
میگم روی قبر دلت، بارون نیاد حتی یبار
الهی تو عاشق نشی، همه رو تنها بذاری
همه برات دشمن شن و همیشه تنها بباری
خوب شد ک رفتی بی مرام، خوبه ک نیستی پیش من
ی بهتر از تو می رسه، دیگه نخند ب ریش من
جای خنده هات بشینه، گریه روی لبای سردت
هر چی مرهم توی دنیاست، نباشن دوای دردت
لعنت ب خاطراتی ک، تو ذهن آدم می مونن
وقتی از غصه سیر میشی، میان از غمهات می خونن
حواستو جمع می کنی، فقط ب اونا گوش میدی
نکنه فریاد بکشن، بگی تو هیچی نشنیدی
گوش دادن ب حرف اونا، دلی از جنس سنگ می خواد
وقتی از اسم تو میگن، نذاری اشک تو نیاد
اشک تو چشات داد بزنه، بگه برا چی افتادم
روت نشه ک جواب بدی، بگی ب فکرش معتادم
، لعنت ب من، لعنت ب تو، لعنت ب هر چی سادگیست
لعنت ب این وابستگی، ک آخرش آوارگیست
دیگه می خوام از این ب بعد، قدر اشکامو بدونم
تا آخرین لحظه ی عمر، پای هر قطرش بمونم
حیف من و حیف همه اونایی ک، تو واسه شون نقشه داری
حیف راه و جاده ای ک، تو بخوای روش پا بذاری
کاش بره از یاد دلم، این یار نانجیب من
این اولین حرف دله، حیف من و رقیب من
جای دستام توی دستات واسه فردا یادگاریست،
وقتی از یاد تو رفتم، بپرسی ک این جای چیست؟..
می خوام اطرافت شلوغ شه، تو منو ب یاد نیاری
حیف من ک تشنه باشم، تو بخوای واسم بباری
همه عمر عوض نکردم، با تو من تنهایی هامو
می خوام از من بشی دورتر، وقتی می شنوی صدامو
الهی بسوزه چشمات، ک ندید چجوری سوختم
ب پای حرفای مفتت، دلمو ساده فروختم
نمی خوام اصلا بدونم، بعد من چطوره حالت
نمی خوام حتی ی لحظه، پا بذارم تو خیالت
خیلی سخت بدست آوردم، من همه ساده گیامو
می برم از یاد و قلبم، اون همه دلتنگیامو
دست ب دست بشی الهی، همیشه حرفم همینه
نفرین کردم بر نگردی، چون ک آهم در کمینه
..
نوشته شده در شنبه ششم خرداد ۱۳۹۶ ساعت 10:14 AM توسط javad|
جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115