من از "خدا"
فقط
ی ذره از خدا رو خواستم...
ک بی نهایت بود!
و بی نهایت، پیش او هیچ است
شایدم،
هیچ نیست!..
ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: جمعه 28 دی 1397 ساعت: 15:34