بی دست و پا..

خرید بک لینک

کمی حرف پوسیده ته قلبم مونده،

دیگه گذشت اون موقع ک می گفتیم:

دست ب دلم نزن رفیق،

باید بگیم:

پا رو دلم نذار رفیق!

نمیشه دست ب دلی زد ک پر از پای آشناست!

ی دل بی دست و پا دارم

با دست و پای آشنا!

آخرشم باید گفت

دست ب پای مردم نزن،

ک دل نذاشتن ..

...

جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....

ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:44

صفحه بندی