
کمی حرف پوسیده ته قلبم مونده،
دیگه گذشت اون موقع ک می گفتیم:
دست ب دلم نزن رفیق،
باید بگیم:
پا رو دلم نذار رفیق!
نمیشه دست ب دلی زد ک پر از پای آشناست!
ی دل بی دست و پا دارم
با دست و پای آشنا!
آخرشم باید گفت
دست ب پای مردم نزن،
ک دل نذاشتن ..
...
جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124