کاش
وَقتی کِ کاسِه یِ صَبرِمون لَبریز می شُد
می گُفتیم:
ما
سَراپا صَبریم
!!
ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 19:11