تکیه بر شانه ی
تنهائی هایم زده ام....
چ خوب است آن لحظه ی آرامشی ک،
کسی نیست
تا ب ماندنش شک داشته باشی!!
ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت: 0:23