
خونِ تُو هَمچُون نامِ تُوبُرَّندِه تَر اَز شَمشیر اَست،هَنوز هَم نامَت، قُوَّتِ قَلبِ مَن اَستدَر میدانِ نَبَرذ!تُوبِ دینِ نیمه جانِ مَن، جان دادی؛تَنها سَرَت را نَبَخشیدی کِ سَرباز بِخوانیمَتایسَرباز...
ادامه مطلب
حتی اگه دستتو بالا نگرفته بود واسه من مولا بودی! ولی شدن ک ن *ولی بودنت مبارک علی جان* هر روز ولایتت روشن تر می شود و این روشنی بر من تاریک مبارک.. ........ ...
ادامه مطلب