
ب همه سختی هایی ک کشیدیم و پُشت سر گذاشتیم،خندیدیم!اماب سختی های نرسیده از راه فرداهااشک میریزیم...کاش میدانستیم، همه ی هستی ما، دیروز ماست...هستی رو نباید از یاد بُردوخیال را پیوسته ب یاد آورد!..xa0...
ادامه مطلب
کاش اونا ک با تو هستن همه شون ی جا بمیرنxa0xa0 واسه هر چی ک شکسته ست یقه ی تورو بگیرن هر چ آه سر زبوناست مثه سایه با تو باشنxa0xa0 حتی بعد رفتن تو روی قبر تو بشینن ......................... پرپر شه اون روزی ک از دنیای خود جدا شدیxa0xa0 توی یک آغوش سرد رفتی و پرصدا شدی تف ب اون آغوش پستی ک واست گهواره شدxa0xa0 شیر سگ خوردی ولی باز تو بی وفا شدی xa0 xa0...
ادامه مطلب